2009. július 24., péntek

Kinek mi - update

Van ez az ismerősöm. Néha szoktam sajnálni. Felnőtt létére nem úgy néz ki, hogy megtanulta, hogyan éljen. Sok miden tekintetben.

Egészségmániája van. Olyan, mintha hipochonder lenne, de nem a betegségektől fél, hanem mindent amit eszik, iszik kielemez és érdektelen vitákat tud kezdeni arról, hogy a virslit azért nem a gyártás folyamán mittudoménmilyen apró kis szarok kerülnek belőle és ha ő azt megeszi, akkor mittudoménmi fog történni vele. Ezt a mittudoménmit kifejteni még nem tudta pontosan.

Az egész kérdéskört túlreagálja. Szinte már kóros paranoiával. Hallottam már beszélgetni a családjával telefonon, amikor a testvérének hisztérikus módon kiabálta, hogy nem, nem, ne mondd, akkor is valami bajom van.

Valamiféle ragya jött ki az arcára, elment vérvételre és csak annyit mondtak neki, hogy salakos a vére. Ettől persze úgy járt-kelt napokig, mint akit halálra ítéltek.

Megkérdeztem én, hogy járt-e allergia vizsgálaton, mert talán először arra kéne, ha a bőre kiütődik. Erre nem válaszolt.

Múltkor szólt, hogy megy bőrgyógyászhoz végre. Sikerül bejutni, végre!!! Mert az immunrendszerének valami baja van. Egy kicsit megrémültem.

Aztán elmesélte, hogy ebben a kánikulai időjárásban képzeljem el, hogy szeplők jöttek ki a bőrén!!! És ezt orvosnak látnia kell!!!

Update:
És most panaszkodott, hogy milyen hülyék az orvosok megint, mert ismét azt mondták, hogy ő egészséges és menjen vissza egy év múlva és felháborodottan puffogott.

Hogy embereknek milyen problémái vannak...

Egyébként azt hiszem hamarosan a baráti köröm egy kisebb-nagyobb reformon fog átesni.

Nincsenek megjegyzések: