2009. július 2., csütörtök

Az első

Most kaptam meg az első teljes eredményeket. CD4 426, 27%, vírusszám 4210. Azt mondják, nincs nagy gond jelenleg, úgyhogy marad a július vége.

Rákérdeztem mit lehet csinálni a szemölcsökkel, amiket nem rég fedeztem fel. Tudnék menni magán klinikára lézeres eltávolításra. Munkanélküli segélyből ezt kigazdálkodni elég macerás lesz.
Felkészítettek, hogy idő kérdése, mikorra fogok tudni találni egy sebészt, aki hozzám nyúl. Azt mondták, tapasztalat.

Egy kicsit értetlenül állok a dolog előtt több minden miatt.

Mi van akkor, ha más jellegű, hasonló dologról van szó? Akkor alapvetően feltételezik, hogy egészen biztosan nincs bajom?
És ennyire nincsenek maguk az orvosok képben azzal, mit is kezdjenek valakivel, ha HIV pozitív?

2 megjegyzés:

Independence írta...

Hidd el nekem, sajnos ez így van... Egy páran próbálunk azért valamit teni, de nagyon lassan megy...

PositivAttitudes írta...

Elhiszem én, főleg ha te mondod. :)

De egyébként is elhiszem. Részlegesen, de van átlátom, mennyire felvilágosult ez az ország ezen a téren.

Csak az szörnyű és tényleg szörnyű, hogy az orvosoknál ez a helyzet.
Saját magukat járatják le...